yeees

Sitter här och tänker och lyssnar på musik, idag har jag varit i skolan.
Vi har inte gjort nått speciellt utan att vi hade en lekdag på förmiddagen, de var lite roligt iaf i våran grupp, jag typ retade jesper för att han är sjukt dålig förlorare hahah, jag garva åt honom så de gick as dåligt när vi körde kub! hahah
Sen gick jag Jasse och NIclas och såklart älsklingen hem till Älsklingen ;D
Sen drog Niclas vid typ halv 5 och jag och Jasse stannade kvar till kvart i 7.
Så jag kom hem för typ en halvtimme sen eller nått sånt och så har jag ätit ;D

"från en sak till en annan så måste jag berätta" Att imorogn ska vi ju till roslags och träffa våra nya klasser och jag är sjukt nervös för allt, men min älskling, Sarah och Hannah är där så jag tror jag klarar, hoppas vi får bra klasser sen för just nu är vi en stor klass men vi ska göra två av den sen ;D


Alla dagar med Jasmine är sjukt roliga ni kan inte föreställa er, här är min bäästa bäästis tagit på mig visst är den fin!!!? :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0