Vilken dag

Haha vilken dag...
Vi hade musik och vi har börjat få ihop en låt.
Vi ska ju göra en låt till Johan och Lars mina lärare vi ska ha den på avslutningen.
Sen har vi väl inte gjort så mycket mer vi hade läxförhör och sånt!
Men sen hade jag och Rojin idrotts lektionen vi hade typ idioten och styrkebana.
Efter skolan drog jag med Lojjsan ner på stan för att titta på en sak.
Sen drog jag hem gjorde klart min f*cking matteläxa sen titta jag på engelskan, men har en vecka på mig så har inte direkt brottom, bara skönt att ha den gjort.
Imorgon är de arbetsplatsbesök jag ebba och louise ska vara i skolan fett tråkigt..
Men vi ska typ med 1orna och 2orna till vigelsjö vi slutar tjugo över 1 så de är iaf skönt!
Ska laga pannkakor till matsäck haha, de har jag alltid när vi ska på såkallad utflykt^^ haha!

Men nu ska jag ta de lugnt.
Vi hörs senare ! :)
Kram Emmelie ;D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0