Typ as pigg haha

Heejjsan alla vakna!
Sitter här vid datan och typ inte har trevligt alls bara hör min kära vän Jasse ligga och snarka brevid mig. Haha.
Jag är ju bara för skön hon la sig ner i sängen jaha tänkte jag sen så bah så säger hon typ är as trött jaha tänkte jag efter en sekund så ligger hon och snarkar haha!

Aja nu berättar jag om min underbara kväll, den har varit jätte trevlig har varit och tittat på majbrasan och varit med älsklingen, Nicke, Louise, Jasse och typ Jojjo.
Dagen började med den urtråkiga skolan efter de så gick jag och Lojjsan hem och åt efter de drog vi och mötte upp älskling och Nicke. Vi gick runt lite efter ett tag drog vi hem till älsklingen och såg avatar, i 3 timmar de var jätte mysigt!
sen drog vi till bergstugan och titta på brasan vid 9 sen var vi där till typ 11 sen så följde älskling med mig och Jasse hem och Louise! Dom e så gulliga! Och nu sitter jag här och klockan är halv 3 och Jasse ligger och snarkar som sagt.
Ja jag tror jag ska gå t toan och ta bort mitt smink och väcka Jasse haha!

Men vi hörs kramar från emmelie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0