Jasmine

Hejj alla, sorry för dålig uppdatering.
Men jag har varit upptagen hela helgen, i fredags sov jag och Louise hemma hos Sebbe älsk!
Sen så på lördag gick jag direkt hem vid halv tio och satt på mig tränings kläder sen så åkte jag upp till ip.
sen vid 12 tävlade jag i UDM med mina fantasktiska tjejer i staffet! Vi kom tvåa :D Silver :D
Sen var jag korgbärare!
Sen på söndagen var jag och tittade på staffet sm och hjälpte till, sen så när jag kom hem somna jag tidigt.
Efter en lång helg, tidiga morgornar så vakna jag halv 8 idag!
Möte upp Jasmine och gick till skolan!
Sen kom jag och jasmine för ett tag sen hem till mig.
Ja och snart ska vi gå npå bio och se sex and the city 2 :D
Jaaa juste en till sak!!!
JASMINE FYLLER 13 år imorgon :D:D<333


Hoppas filmen är bra!




Pussar Emmmmz:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0