Frågor

Stulna från www.pinsessanemelie.blogg.se ;)

ANNAT:
Hur mår du just nu? Bra :)
Har du piercat dig? Öron-ja
Är du hungrig nu? Nääh
Vad är klockan just nu? eh, 22:11 
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg, hotmail,blocket (xD).


TELEFON/MOBIL
ringde dig senast? Cynthia :)<3 
Vem ringde du senast? Mami
Vem sms:a till dig senast? Amanda
Vem sms:a du till senast? Emelie :)<3




MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Ah;)
vilket är ditt favoritband/artist? Eh, lyssnar på spotify´s topplista, tycker om lite olika...
Vad gillar du för musik? olika..


KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ofv
Har du fler än 3 jeans? Aa
Har du fler än 5 tröjor? JA!


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Jao
Använder du vax? Nääh ;S
Använder du ögonskugga? Händer
Använder du kajal? Ibland
Använder du hårspray? Mhmm
Använder du volymspray? Näh
Använder du mousse? Nopie
Använder du deodorant? JA! (ttsss, smink & hår??)
Använder du skinspray? Nej
Använder du parfym? Mm 
Använder du läppglans/läppstift? Händer
Använder du foundation/puder? Försöker att inte.. 
Använder du rouge? Nääjj! Uushh
Uppsatt hår eller hängande? Idag= Båda, uppsatt på bilden :) Olika
Plattar/lockar du håret varje dag? Nee, det går inte med mitt fula hår!!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Ehh? Näh, knappast


KÄRLEK
Är du kär just nu? Kanske ;)
Har du kysst någon idag? Nepp
Har du ett förhållande? - 
Är du romantisk? Vad tycker du? - NEJ
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Eh, tror inte det?
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Dino eller Samuel ?
Hur länge höll det? Typ 2 minuter XD
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -Singel-
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nejj aldrig!
Vem sov du senast bredvid? Cynthia, fast hon sov på en madrass på golvet xD
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 16 & 19 :)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Hahah, SamiBoii har inga tjejer, och om han sa det till mig så skulle alla på jorden veta inom 3 sekunder xD

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Neej, sålänge jag inte är gift eller så ;)
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? ööh? Wot?!



Ajja, idag har jag klippt mig (igen) OCH haft del nr 2 av matteprovet ;) Det gick nog bra. Har bara MVG3 att uppnå ;) Hoppas att jag uppnår det ;D
Annars har jag ju också haft Bild, vi gjorde typ öh, lermaskar xP

Imorgon har vi orientering (stavning) i Huskvarna sen typ lunch vid Vätterstranden.. Vi käka hemmagjord pizza till middag idag så det blir min lunch imorgon :) Cynthia skulle ha med 3 skinkmackor och riskakor :) Manda skulle ha pastasallad ;) Fler har jag inte frågat xD


Aja, inga bilder idag sryy, ska sova nu så jag kommer upp ur sängen imorgon !<3

Puss på er

/SabinaBaby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0