BOBBY PÅ KICKS!

Idag kom Bobby till Kicks i jönköping ;D

Jag fick  mina naglar fixade, mitt hår lockat och jag fick ta ett foto med BOBBY ;D Lägger upp sen ;)

Lockarna gick ur efter typ 10 sekunder i regnet xD

Vi hade typ orientering med klassen idag men det fanns "NÅGRA" brister:

#Vi hade varsin karta
#Vi gick alla tilsammans (hela klassen)
#Vi var tvugna att stanna vid varje gatkorsning
#Det började regna när vi skulle käka
#Mina fingrar blev blåa och gråa av kyla
#Jag trampade snett typ varje steg jag tog XD (klumpis)
#Jag hade sönder en knapp (en till) på min mobil (näh, jag pillade bort den xD)
#Det var INGEN orientering
#Vi gick inte i skogen, vi gick i ett villaområde


Kollar på Scrubs nu och ska sova sen :)

Imorgon drar jag tä Norrtälje, Jasse ;D

Ajja, skriver imogon

//Sabina<3


Höhh, jag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0