Vila i frid Falcon! Älskar dig min älskling! R.I.P <33

Du har alltid betytt allt för mig, du har alltid varit min bror. Jag kommer aldrig glömma en så underbar hund som du. Jag gråter floder över att allt kan bli så hemskt, jag gråter för att jag aldrig ville förlora dig, men du orkade inte, dina bakben bara ramla ihop. Du var gammal, de var de bästa för dig. När jag föddes fanns du redan där du var med mig hela tiden, när jag sov när jag var vaken, du var där alltid och du ville alltid vara där. Du älskade vatten du älskade snö du var den bästa som alltid funnits. Du var den glada pigga hunden som inte kunde visa om du mådde dåligt för du ville inte försvinna. För ca 4 år sen märkte vi att du blev väldigt tjock vi undra vad de var, du ville inte visa att du mådde dåligt, du hade en tumör. Tumören var godartad men kunde likagärna ha varit ikegodartad men du hade tur, vetrinären sa hur kan han leva med den, hon förstod inte. Du har haft väldigt mycket tur i ditt liv. Du älskade bollar, kottar, pinnar allt du kunde ha i munnen. Vi kaste en boll ut i skogen där du sprang på en sönder dataskärm, då du bröt ditt ben de ran blod när vi gick med dig i porten blödde du så mycket att våra grannar trodde att någon hade släppat ett lik där. Du klarade de och också du fick ha en stövel på dig ute för att du hade bandage runt benet vi var tvungana att göra rent ditt sår varje dag. Du har haft SÅ mycke tur i ditt liv. Falcon Fredriksson Jägerbert 18/3-10 skulle du fylla 13 år=98år. Men du blev 12 hela år, de sista året tror jag att du inte mådde så bra men du mådde så bra som vi kunde göra för dig de var därför du var tvungen att försvinna idag. De ända jag ville säga med dehär är att jag alltid kommer ÄLSKA DIG och när jag dör förenas vi igen och får de bra tillsammans.


Vila i frid Falcon 8/3-10 <3
Älskar dig Falcon kramar och massor av puussar från Emelie syster <3


Kommentarer
Postat av: Emelie´s Sabina

Finns här för dej Emmiz Gumman<3 Jag vet hur mycket han betydde för dig <3 R.I.P Falcon fredriksoson Jägerbert, R.I.P

2010-03-09 @ 12:07:22
URL: http://solyie.blogg.se/
Postat av: sara

Finns <3333333333333333333333

2010-03-09 @ 15:24:10
URL: http://sarassblogg.blogg.se/
Postat av: Seva

Jag beklagar :'(♥♥

2010-03-10 @ 16:06:48
Postat av: celine

fan Emelie, jag blir fan tårögd.. ÄLSKAR DEJ!! <333333333

2010-03-12 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0