Upptagen som f**n

Heheh hejj ;)
ni får ursäkta om jag inte bloggat på år :o Men jag har varit upptagen hela helgen!
I torsdags åkte jag och Lojjsan ut till min mormor o morfar och sov där.
Sen på fredagen så åkte vi till åland på klassresa och där hade vi inga datorer :P
På lördagen var vi på åland sen kom vi hem typ 3, sen så sov jag hos Jasmine.
På söndag-måndag sov jag hos Jasmine och hennes data var hos hennes pappa.
Sen idag har vi haft fotbollsturnering hela dan, vi vann alla matcher! ;)
Men sen när vi skulle möta lärarna så förlora vi med 2-0, men de var väl ändå rättså bra!

Jag är nöjd :p
Men om ca en timme har jag träning så vi får väl höras efter träningen ;)

Kram / Emz

Hahaha vilken dag dedär var ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0