Mitt ruuum:D

Ligger i min säng och tar de lungt tittar på klockan och ser att den är halv 2 snart, men de gör inget har ju lov ;D
Idag har vi varit på ikea bahaus och måånga andra affärer och handlat saker till vårt nya hus!! :D
Du skulle inte stå ut med att gå med min pappa i affärer, efter varje affär vi gick ut från och hade betalat så bah 4000 kr nästa affär 4500kr sen så när vi var inne på willys och skulle handla sa jag bah charlotte jag vet vad pappa kommer säga de var de ända jag behövde säga hon förstod direkt! Hahah men efter den affären sa han inget men till slut kom de när vi satt och åt han bah aa 5000 kr gick idag ahahha! JAg bah JAG VISSTE DE!! :D

Har köpt saker till mitt rum en matta och lampa och en mysig kudde att sova på ;)
Smak bit av rummet inget är direkt fixat men de får duga, lovar att ni kan få bilder sen av nya huset fast inte nu för har inte med mig någon kamera ;)

Mitt rum och man ser min nya matta, riktigt nööjd ;)



Men jag ska sova nu, God natt ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0