Dagen :D

Yepp, idag började vi 9 och slutade 11:30 dåe ;P SOFT juh!
Sen spenderades typ resten av dagen med Cynthia & Agnes :D VI åkte till a6, vi träffade lite tråkigt folk och sen åkte vi till stan :D Där hitta Agnes en SKITSNYGG klänning, som hon ska ha på avslutningen :D Jiippiiie!<3
Sen drog vi till Agnes ;) Satt där och hängde (hahahahha, CYnthia) ett tag ;)
Jag tog bussen hem till Svinhult igen :D

Nu äre så att jag & Agnes bestämt oss för att "lana" msn typ hela natten eftersom vi börjar 17:00 imorgon :D:D

Som sagt, imorgon äre grillfest med klassen på skolan (yay) det ska bli kul som F*n :D:D
Vi börjar 17:00 och slutar typ 22:00 ;)

AJa, nu ska jag logga in på nå hemsidor som jag var medlem på när jag var liten ;D

//Sabina<3

Kommentarer
Postat av: agnes

klänningen var love!

men asså man måste typ gå minst två tvimmar innan man ska till skolan, så om vi går upp vid tre är det ju perfekt :D

2010-06-08 @ 22:19:34
URL: http://pangsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0