Min eftermiddag med Lojjsan (L)

Har varit ute med lojjsan och haft de rå trevligt vi tog en j*vligt lång promenad, sen drog vi till flygis hehe. VI shoppade loss haha lite godis. Hahah vi var där inne ett tag och värmde oss sen drog vi vidare in på friskis med godis för att värma oss lite igen.
Jag har inte varit där sen dom byggde om. Men aja vi vandrade vidare till bergstugan och satt ossdär och lyssnade på musik och tittade på den fina utsikten och så smsade jag såklart med älskligen.
Efter de var vi påväg hem och hade de fortfarande trevligt!!

OCH EN SAK JAG FÅR FORTFARANDE INTE ÖVER MINA BILDER FRÅN MOBILEN TILL DATAN!! Men jag tror att de är nått fel på min sladd så nu ska jag låna en sladd av Jasmine! :) hoppas de funkar!! :D

SÅ att ni får några fräccha bilder av mig <3

God natt säger jag nu :)<3

Kram från eran förälskade Emelie <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0