Klart för tävling!

Nu har jag fått 10 röster och bild nr 2 fick 5 röster så den vinner, här kommer den;



Idag i skolan har MannalPlannal fotat mig; lite snygga bilder, sen tog jag lite flumbilder i korridoren ;D

Ebba!<3








Fler bilder finns, pallar inte lägga upp.

Här kommer "storyn för dagen"
Jag skulle cykla upp till macken för att posta ett brev. När jag kommit ungefär halvvägs märker jag att jag har punka på cykeln. Jag går av cykeln och börjar leda den hemmåt när den j*vla kedjan går av (!).
Hah, jag sparkar till cykeln och får ont i foten sen skriver jag och går hem. Jag pallade inte gå och hämta cykeln så den ligger i diket och skräpar ^^

/Sabina


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så jävla sköön!! <3333 hahahha

2010-04-26 @ 21:02:14
URL: http://solyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0