hehe

Har precis gjort glass till mig själv, jag var så himla sugen. Sen så tänker jag på helgen som att de är lysning och att de är fredag imorgon så jag vet inte om jag ska åka imorgon eller om jag åker med farmor! Direkt när jag har skrivit klart dehär ska jag ringa pappa och fråga. haha.
********************************************************************************************
Jag har vi iaf inte gjort så mycekt utan att vi hade spanska imorse. Sen har vi väl inte gjort nått bara att den där skolkuratorn var där oich snackade med oss -.-''!
********************************************************************************************
Sabina jag saknar dig och vill att du flyttar tillbaka vi hade de så roligt tillsammans nu har man oftast tråkigt. Jag vill att du ska flytta hem till mig! Jag saknar diig som f*n!! <33
********************************************************************************************

Emmelie älskar er alla!! <3

Men vi hörs senare alla söta ;)

Kram eran Emz


Jag förra sommarn

Jag för typ några månader sen


Ni ser skillnaden ;)

Kommentarer
Postat av: rocky

jag älskar dig men inte lika mycket som du vet vem

2010-04-28 @ 11:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0