:)

Idag har jag varit i skolan som vanligt, och det var ju som vanligt tråkigt..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag åkte typ till skolan imorse, sen var jag där, sen hömta pappa mig och sen åkte vi hem ;S

Jaa, Jag kan ju skriva om våran slöjdlärare - Dax att byta ut.

Sista lektionen var slöjd och halva klassen var nere i sjöjdsalen. Slöjdis tycker vi är för pratiga så hon säger alltid "Nästa gång får jag väl börja avsluta lektionen en kvart innan eftersom det tar så lång tid för er att stå upp och vara tysta"

Och idag, när alla står upp säger hon;

-"De som inte har gjort klart sin sak kan räcka upp handen"
Sen tar det typ 10 inuter för henne att räkna alla, så då har alla tagit ner händerna. Då säger hon igen
"De som inte gjort färdigt sin sak kan räcka upp handen igen, det ska väl inte vara så svårt, eller?"

Sen så typ börjar hon babbla med alla de som inte har gjort klart sin sak bah;
"Kan du komma på extra-klass, nehepp, då får vi väl hitta ett annat sätt att lösa det på då. Har du några förslag?"

Hon sa så till typ alla så ja ba:
"Kan inte de som har gjort klart sitt gå eller?

Hon:
"Men jag väntar fortfarande på att alla ska bli tysta så vi kan gå"

*Min tanke*
"Men knip sjölv då, för det är ju bara du som pratar..

Orkar inte skriva mer nu, får ryck varje gång jag tänker på detta...


Var noga med att lyssna på HELA även om du inte är HV-FAN!


HV-blå är de bästa!


Fair Play Band - HV71



Dax att torka er i röven, Djurgårdare!

/Sabina!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0