:D:D

Tjenna!!
har inte skrivit ett piss idag men de gör jag nu.
Idag har jag börjat dagen med att gå på spanskan då vi åt godis och drack saft, våran spanska lärere bjöd och när vi drack saft och åt godis så var vi inne på datorerna och plugga lite spanska.
Efter de så tror jag våra lärare försökte lura oss med något skit men dom misslyckades haha, sen såg vi på film och vi fick saft och jag fick godis och dom andra fick bulle och kex.
Efter skolan så träffa jag mamma och gúdmor vi var nere på stan och jag köpte en ny mascara gissa vilken jo Isadora VibraLash Mascara den är suverän!
Efter de så tog jag en chokladboll och coca-cola på ett fick och firade att de är lov.
Och jag och Sara ska åka till Egypten på lördag!!!! :D Längar så mycket!

Men vi hörs senare Kram Emelie :)<3


Kommentarer
Postat av: ludde

ni ska inte till egyten. och hur länge ska ni vara borta då?? för jag tror inte på er;)

2010-04-01 @ 18:58:31
Postat av: sara

Längtar som F*N :D

2010-04-01 @ 19:17:37
URL: http://sarassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0