Varit me..

Kom precis hem har varit me bäästa Vilma oh bäästa Linnea.
Vi var vid lommarn och bada, de var fan as varmt i vattnet.
Okej jag överdrev lite men de var varmt. hehe
Några störda haha som Linnea typ känner eller en av dom, var där och va råå störande..
Jag bada typ lite om man säger så jag doppade mig inte huvudet och så säger linnea och vilma att man skulle typ simma till andra stegen och en som itne gjorde de blev skyldig 10 kr till båda. haha och såklart blev de jag :D
Så imorgon ska Vilma få sin lilla 10:a sen ska Linnea få sin någon dag :)

Men nu är man hemma och har precis ätit middag
Men jag tänkte att ni skulle få några bilder lite senare från bröllopet:D
Ni får vänta lite, men vi hörs senare ;)

Kram eran Emeliie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0