Swimmer ;)

FÖRST, en "dikt", på engelska ;)

Down in Arizona, where the birdies learn to fly, a birdie did a turdie in an other birdies eye
The birdie sayed to the other, "whe are hera to learn to fly, not to do a turdie in an other brirdies eye".
För tröga människor:
Birdie= liten fågel
Turdie= Eh, avfall som kommer från bakdelen xD

Nu, dagen,..
Har vart ute HELA dagen, solan och bränt mig xD
Har lärt Mike att bada och simma :)
Har lagat pannkakor
Tappat pannkkaka på golvet xD (skillat)
Trampat barfota i brännässlor ;'(
´Glömt` hårnålar i håret.
Kollat på "Helens små underverk". (super bra!)
Säkert mycket mer som jag är för dum för att komma ihåg x)



Min lilla gubbe hämtar bollen :)<3



Jag kan inte, jag kan inte, JAG KAN x)<333


Jag sätter mig här, sen lägger jag mig här.


Jag idag ;)

//Sabina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0