Soryy. LÄS OCH SVARA PÅ FRÅGAN!!

Sorry för kass uppdatering.. Det har hänt mycket..

Som ni vet så sov ju CYnthia hos mäh i fredags :) Det var kul. Igårkvall kollade jag på "Precious", jag fattade ca 53% av filmen.. Ajja, nu kommer "storryn":

Idag, skulle vi åka och kolla på en Rottweiller i Borås. Mamma hade hittat en valp på 7-8 månader på blocket.. Han som sålde den sa att vi skulle ringa när vi kom till Borås så vi kunde få vägbeskrivningar till deras hus.
När vi kom till Borås så hade mamma skickat ett par sms på vägen och sagt att vi var påväg. Och väl framme i Centrum så ringde hon, ingen svarade, hon ringde igen, ingen svarade. Hon gick online på mobilen och kollade mailen, inget.
Så vi fick helt enkelt åka till ÖoB, Willys, Elgiganten, OnOff, Hobbys(nått sånt) och bara roa oss i 3 timmar.
När vi fick nog av att vänta så ålte vi hem, mamma hade säkert ringt 100  gånger då.

Jag tror att han lurades.
Mamma tror att någonting hänt.
Sam är för trög för att fatta.
Pappa orkar inte bry sig.

Vad tror du?




Cynthia flummar loss :)



Hahh, jag :)



(C)


Spana in klackarna :)


Cynthia, berätta nu för mig vad du såg!



//Sabina :)<3

Kommentarer
Postat av: cynthia

hahhahahahhaha dom allra fulaste bilderna på mig XD

hahahha

2010-05-11 @ 16:03:00
Postat av: agnes

hahaha, cynthia xP

Sabina du måste ha dom skorna i skolan! :O :D <3

2010-05-13 @ 14:04:37
URL: http://pangsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0