Sabina & Em här ;)

Tjena folket ;)
Sitter hos Jasse, Emelie,Sabina, Jojo här ;)
Har just kommit hem från marknaden dårrå, vi åkte nån skit där man flög över till sätet brevid ;) Jag och jasse skrek som 2 j*vla mongolier, emelie satt där brevid och garva ihjäl sig xD
Ajja, nu kollar vi på nått ormprgogram, jag (sabina) ska snart gå med emelie härifrån.. Jag ska hem till mommo, sen ska jag till mammas kompisar ;S Imorgon drar jag t sthlm och sen hem..
Emelie ska hem och käka sen gratta sin kusin på artonårsdagen ;D Sen imorron äre ju bröllop på utö, lite utanför sthlm xD
Jasse sitter väl kvar här och klagar över sin suuupersega mobil resten av dagen (aa'') Det är väl jojo som f¨r stå ut med det ett tag till ;)

Men nu får inte Sabina skriva mer haha men vi får höras imorgon så kommer väl bilder från bröllopet upp imorgon ;)
Kraam från era Sooolyie!! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0