Oj ;D Mors Dag

Det blev till 2 igår kväll, en orka mina ögon inte mer, så då tog jag en huvudvärkstablett och somna x)
AJa, jag sitter på mammas data nu så här finns inga lama bilder xD Så inte bilder idag D:
Jag har precis vaknat, gett mamma ett "grattis på Mors dag"-kort som jag satt och pysslade ihop igårkväll :)
Mammas kompisar är kvar, eftersom de satt och drack vin och rökte cigarr hela natten x) De är inte LITE bakis idag ;)
Jag vet inte vad jag ska göra, men jag lyssnar på bra musik iaf :)

Kej, här kommer några bra låtar som jag lyssnat på enligt min spotify lista :)
(orkar inte bry mig om att plockfram YT-länkar *lat* )

John Mayer - Heartbreak Warfare
John Mayer - Free Fallin'
John Mayer - Who Says

Förlåt, men John Mayer måste vara ett av de vackraste namnen på denna jord, därför blev det bara låtar från honom, svimmar nästan varje gång jag får äran att skriv John Mayer...

//Sabina<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0