Kvällen och bilder från dagen ;)

Käkade Melon till "middag" eftersom jag ätoit pizza typ 40min innan x) Juste!! Jag gick in på JC, och så köpte mamma en söt rosa klänning till lilla mäijjhh :D:D:D:D:D<3333
Bilder kommer.... NU!




Jag och Ebbaaa<33



Jag ;)<33


Vacker CynthiaSvensson<333


Aww ;)



Jag ;)<33 Ah



Älskar bilder till 100!! finaste Ebba på bild!<3333





Klänningen :) Bara 99:- på JC<33


Framtida Modell, Cynthia<3



Jaghh, så sitter jag bisst på lektionerna x)



Tango, Tango...



KRAAAAAAAAAAAAAM!<3


Hehe ;)



Jag och finaste Agnesbaby <33


 WOOOOOW!! COOLT! Cynthia: WTF?!




Abbe & Ebba :)


 Finaste Ebba :)



Sötnos Linnea<33 Bby Ily!



Det blev mycke

/sabina<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0