Jaha -.-''

God morgon!
Sitter här vid pappa och försöker få honom att köpa en systemkamera till mig men då säger han du har ju fått en data, jag bah men de var för ett år sen när jag fyllde år, då säger såklart pappa jaha fyller du år idag, grattis. -.-''
Ja fylller år i augusti och de har snart gått ett år, jag tycker de är exakt samma sak.
Men jag tänker tvinga honom ska jag ha nått så så ska jag de!! :P

min dag ser ut att bli grymt tråkig tror jag? Vi ska åka till ikea efter de kanske titta på min systemkamera kanske :)
Sen kanske vi åker till solvalla om vi hinner och titta på hästar, min pappa bah jag måste få lite inspiration (stavning) jag tänker köpa en häst.. Jag bah men då kan jag ju få min systemkamera!!!!!!! :@
Varför ska han alltid ha allt han vill ha och inte jag? ;(

Hahah men vi hörs väl senare ;)
Kram Emz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0