Dagens inlägg :9

Idag har hänt mycke :) Vi åkte till mammas gamla lägenhet i Mariestad för att städa där.

Sen åkte vi till Skövde, bowlade och åt äppelpaj med mammas kompisar, de var lite bakis från valborg xD

Sen, när vi kom hem så hittade jag lite rea-kuponger på H&M´s hemsida, så jag beställde kläder för 1347:- xD

Mamma var lite sur men jag beställde en kofta som hon gillade åt henne :)

Sen så har jag fotat (ca 340 bilder) idag :) *Stolt*

Lägger ut några, inte nu, men NU :)














KOLLA! JAG TVINGAR DIG! JAG ÄR MED AGNES, EBBA, THOMAS OCH RESTEN AV KLASSEN I FÖLKETS PARK OCH FLUMMAT IHJÄL xD


//Sabina<3

Kommentarer
Postat av: agnes

haha, we like it :D

2010-05-04 @ 21:43:19
URL: http://pangsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0