Dagen...

Imorse vaknade jag av att morfar ringde till mormors mobiltelefon av mistag vig kl 5:30.
Blev skitsur och somnade om, sen vakna jag vid kl 10 för att gå upp.
Jag svängde ner på marknaden några minuter för att köpa lite gott till bilresan :)
Där såg jag även My & Jasse som försökte springa upp på väggen i hoppborgen för att göra en salto efter ;D
Det såg inte ut att gå så bra xD
Sen åkte vi till Ekerö, hem till min moster...

Sen var det ju bilresa från ekerö.. Ca 4 timmar... SUCK...
Men men, vi kom fram iallafall och jag fick ju en solBRÄNNA på köpet x)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag har ju vart i Norrtälje.. EH, JUSTE NU KOM JAG PÅ!

Imorgon, ska vi till Borås (igen). Vi ska kolla på en hund (igen). Dessutom ska vi kolla på en Rotweiller (igen).
Samma rotweiller som vi skulle kolla på sist..
Men eftersom ägaren hade nått annat uppe i röven den d'an så blev det ju inget..
Vi hoppas på bättre resultat denhär gången..

//Sabina<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0