Vilken skit dag

Vilken skit dag de varit idag, de har snöat men de är inte de ända.
Min lärare Lars har varit på väldigt dåligt humör tro mig de är inte han.
Först i matsalen fick han typ 10cm långt hårstrå i maten sen tappa han ett glas i golvet så de gick sönder och kom glasbitar överallt i matsalen typ och jag överdriver men en 8 del i matsalen sen har han varit skit sur på typ alla i klassen och tyckt att vi varit väldigt jobbiga. Men han sa att han skulle hem och lägga sig och sova.

Sen är typ en tjej sur på mig för nått som jag inte vet vad jag gjort för fel, men hon säger att hon inte är sur på mig men vad ska jag göra, när man väl pratar med henne på msn så loggar hon ut asså hur tror du jag känner. Jag blir ju rå sårad. Men jag vet inte vad jag har gjort men är de nått jag gjort så säger jag här och nu ett stort Förlåt till diig, du vet vem du är hoppas jag blir förlåten.

Men nu till de roliga för de första så har jag träning vid 5 är inte så taggad men jag ska se till och bli och imorgon ska jag klippa håret tycker ni jag ska ha lugg/snelugg?
Min vanliga frísyr är snelugg.

Dagens fråga lyder: Ska jag klippa snelugg eller lugg? :)

Titta på frisyren
inte hur jag ser ut för jag har haft tofs i håret så de är typ lockigt! :)



Vi hörs senare kram Emelie :)




Kommentarer
Postat av: Sofia Mäkiniemi

Jag tycker du ska klippa snelugg ^^ <333

Och ska du börja svara på frågorna idag? :D

2010-03-23 @ 15:50:33
Postat av: company

finnn bild <3

2010-03-24 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0