Stockholm hela dagen med bästa Ebba

Hejjj alla läsare ;)
Sorry för dålig uppdatering har varit och shoppat i stockholm hela dagen med Ebba.
har köpt 3 par nya skor till i vår och i sommar.
Sen har jag köpt en jättefin skål til min mamma.
Och ett par svarta typ blanka legins.
Jag och Ebba har haft de underbart roligt. haha.

Mina nya byxor och tröjan mamma köpt till mig. (man ser inte så bra)
Byxorna från gina tricot 149 kr.

Ett av mina nya par skor.
Skorna från Skopunkten 149 kr

Mina andra par skor
Skor från Skopunkten 149 kr

Och mitt tredje par
Skorna från Skopunkten 349 kr


Har ingen bild på skålen kanske kommer senare :p

Nu ska jag titta på grey's anatomy

Sov sött God natt
kramar från eran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0