Iddahh

Idah har  jag vart i skolan, as usual... Sen så träffa jag Amanda, Emilia & Alice och sen åkte vi buss in t stan.. Emilia gick av frö hon skulle hem, men aja, jag Amanda och Alice gick till McDonalds och köpte glass XD Vi är korkade som köper glass mitt i vintern och vi frös som fan efter när vi hållit i glasen, sen kom vi på att vi kunde så in på "City Godis" och köpa klubbor, så vi gjorde det. Det tog typ ett halvår för oss att äta upp den, nää för jag blev klar på bussen till bussen som går hem.. Ajja, sen åkte jag och Amanda till Juneporten för att vänta på bussen som åker hem till oss och då satt Amanda fortfaranda och slickade på sin klubba xD Laamt.. sen kom bussen och då satte vi oss typ längst bak xD Sen lyssnade jag på nån som "klippte mitt hår" på amandas mobil ;P Och så snackade vi lite om massa onödigt skit xD Sen gick jag av och sen hände ingen mer..
END OF STORY ;P

Här kommer någolunda nya bilder :)
OOps, lite suddig men ajja
 jAhh och Cynthh (Y)

Den mest sockriga fudgen i hela universum :D
Spööket ... Mannal?

 AMELIA! (L) 
 Kattröv :D

 Cynthia, longface xD

Det blev mkte ;)

//
Sasabiinah, den fiinah ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0