Har "Asklul"! Nat

Sitter och kollar i förväg på "vampire diaries" på e-net xD Hatar serier, specielt sånna som spelas en gång i veckan, som t.ex just Vampire Diaries. För då måste man ju vänta 1 hel vecka på... Jag har varit så duktig att jag har hittat en asbra hemsida om man vill kolla på serier som inte har gått i sverige, men som har gårr i USA, www.tv-dome.net :D

Aja, iaf så har vi ett SO-prov imorgon och jag kommer att ! Jag lovar, det är omöjligt att få MVG :S Men jag fick MVG i Matte iallafall så jag är rätt så nöjd och sen fick jag ett MVG i Franska, och Science (NO) :D

Skolan idag har väl varit rätt så bra i helhet.. Inget onormalt kul xD

Ca 10 minuter sprang en RÄV över VÅRAN ISDammen, fett coolt det var! Jag har Aldrig sett en räv, inte en levande iallafall, däremot har jag sett en uppstoppad räv hos Celine xD

Här kommer lite tråkiga bilder från imorse :) 

På Bilderna: Sabina, Bonnie




Komentera gärna :D //


Kommentarer
Postat av: celine<3

en uppstoppad räv? :O kommer du vekligen ihåg den :P saknar dej som in i helvette!! <3

2010-03-05 @ 18:11:47
Postat av: Sabina ;P

Ofc, att jag kommer ihåg den (Y) Jag kommer ihåg i stort sett allt :D

2010-03-06 @ 16:46:51
URL: http://solyie.blogg.se/
Postat av: Louise :D

inte jag xD jag har guldfiskminne enligt Celine :P

2010-03-10 @ 12:25:43
Postat av: Sabina<3

Haha lol, du har nog minne som en knappnål du...

2010-04-06 @ 23:07:55
URL: http://solyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0