Orkar inte.

Orkar inte berätta om dagen, det har hänt FÖR mycket!!
Kolla BDB, istället..
Namn: Sabiinahh
G-Lösen: AnnieBT
Där har jag lagt ut MASSOR MED BILDER..

En sak till..

Här nära, närmre än jag anar finns Du som känt mig innan jag fanns till.
Här nära närmre än jag anar, finns Du som känt mig innan jag fanns till.

Innan jag har sökt Dig innan jag har bett, har du i kärlek sett mig och tänk det som är rätt. Du är välförtrogen med tankarna jag bär, Du går alltid med mig du är

Här nära, närmre än jag anar finns Du som känt mig innan jag fanns till.
Här nära närmre än jag anar, finns Du som känt mig innan jag fanns till.

Alla ord och tankar, allting som jag gör, vill jag att du delar, vill jag att du hör. Du behöver inte ritual och formulär, du vill alltid lyssna du är

Här nära, närmre än jag anar finns Du som känt mig innan jag fanns till.
Här nära närmre än jag anar, finns Du som känt mig innan jag fanns till.



//Sabina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0