Inte mkte

Har typ suttit klistrad framför tv:n hela dagen, kollat på Det Kungliga Bröllopet och fotboll..
Bröllopet var fint och bra tycker jag! Jag satt mest och tittade på alla vackra klänningar och tiaror ;D
Fotbollen var inge vidare, jag bara zappade mellan kanalerna-..

Sen, förutom att titta på Tv, så har jag vart hos Kim (Sams kompis) och matat deras nyfödda kycklingar :D Deras mami ville inte ha de, så vi fick sitta och mata & klappa de (: De var supergulliga..
Eftersom kim bor ca 8km bort, så cyklade jag dit och tillbaka istället för att åka bil, jag menar det tar ju inte mycket längre tid att cykla..

Sedan, MEDANS jag tittade på bröllopet, så satt jag på träningscyklen i nästan 2 timmar ;O Så jag fick träningsvärk och kunde därför inte hoppa på studsmattan :'(

Jag hoppas på bättre väder och en bättre dag imorogn...

Behöver sociala människor, så smsa eller snacka på msn/bdb...

Puss
Sabina

Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0