Idag..

Idag har jag & Pappa bygt en vedbod ^^ Det blev rätt så bra, men det är inte på långa vägar klart ännu...
Jag har också kollat på Avatar, En Prinsessas Dagbok 2 & New Moon :)

Jao, imorgon kommer Agnes till lilla miih, och nannar över här ;) Det blir väl en del foton då iaf ;)
Btw, sorry för att det inte kommit några bilder, beror på att kameran VAR sönder och för att datan HAR HAFT damp, men NU har jag fått en ny kamera och datan har vart på lagning, så nu borde allt funka ;)

Åker till NorrtäljeSÖNDAG, åker med några i min släkt, kommer att sova hos mormor, och typ 1 natt hos Emelie, men på dagarna är jag FRI :D Så Kommentera eller skicka ett sms om ni vill ses :D


//SABINA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0