Hemma..

Nu är jag hemme från ett kollo som jag varit på i 5 dagar.. Åkte dit med Agnes, Superfia & Cynthia :) Det var kul, men som vanligt, så ska jag vara tråkig och ocrkar inte berätta om det... Klicka på Agnes eller Fia´s blogglänk så får ni läsa där, jag menar alla 4 har ju typ varit som samma person^^)

AJa, jag hoppas på att Fia kan hjälpa mig med att ta bort de fula mellanrummen på bloggdesignen, vilket jag inte fattar hur man gör..

Ännu en gång, jag vill inte förstöra mitt sommarlov genom att blogga hela nätterna, så jag kommer att blogga när jag känner för det. Altså, på kvällarna...

Men jag tror jag ska Nanna nu..

Agnes, Fia´s , Cynthias & Mitt Favvisord: Bäsa (prutta, fisa)

Eg. Jag måste bäsa. Jag Bäste. Jag har Bäsat hela natten.

Det första är min replik
Det andra är Agnes replik
Det tredje är Fia´s replik!
Cynthia har ingen, för hon bäsar inte ^^)


///SABINA<33

Kommentarer
Postat av: agnes

JAG BÄSTE!

2010-06-21 @ 19:54:24
URL: http://pangsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0