Sthlm <3

Hejj Sötnosar
Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, men har varit i stockholm hela helgen och har absolut inte haft tid att sitta vid datan. Men nu har jag lite tid iaf.
I fredags hade vi gäster så då hade jag absolut inte tid med datan.
På lördan var vi på födelsedags fest.
Och idag så hade jag träning!
Fult upp eller vad tycker ni? :P
Jajuste pappa och Charlotte var ju i London den första januari och nu har jag fått mina saker dom hade köpt till mig, jag fick en I (L) London tröja sen fick jag en GAP tröja och victoria secret body lotion.
Tack pappa och Charlotte! <3

Asså varför går helgerna så fort de e ju skola imorgon igen! trååk!
Nu kommer en bild på mig.
Kramar från Emmi !
Tack Angelica för boomerang tröjan och Lyle & scott tröjan ni ser tröjorna på bilden.

P.S : Det kommer bilder på mina saker från London senare!
God natt mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0