YEEEEEEEAH!! :D

Yeeeaaaaah!
Vakna vid 6 imorse och klockan halv 8 skulle bussen till Uppsala gå.
Tävlingen började vid 11 då jag sprang med 95:orna.
Jag hade 5:e sträckan som var 380m.
Jag växlade till Ida som sprang i mål!!
OCH VI KOM 1:A! GUUULD! GUULD! :D
Sen efter 45 minuter skulle jag springa igen och jag var helt slut.
1:a sträckan skulle jag springa som var 1km.
Jag trodde jag skulle svimma av efter hälften, men jag växlade iaf med Alice.
Så sprang hon, men de gick inge bra vi kom näst sist av alla lag vi tävla mot.
MEN JAG ÄR JU NÖJD MED 1 GULD!!!
föresten vi sprang staffet om ni itne fatta de!!
Priset blev en lite midalj, sen fick vi tights som man tränar med!
Ni kan ju få se midaljen sen när jag har tagit kort på den!!

Hoppas ni haft en bra dag, själv så har den varit bäst!! :D
Kramar och glada pussar från eran NÖJDAEMELIE :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0