Saknar gamla tider..

Har gått igenom 37 av mina 92 bild-mappar på
datan och började med de gamla :(
Saknar alla goda tider..
Lägger in lite bilder för att mObBa alla som är med på de :D


Haha, lärarna fick dampryck efter detta :D:D


Jag och sötnowws <3



Är seriöst inte säker på om alla namn stämmer,
tror jag var mitt i ett asgarv då för vi hade en dum-i-huvet-lärare som sångcoatch :D
För er som inte kommer ihåg:
På musikskolan inför den där kören som alla gick med i för att de sa att vi skulle slippa gå i skolan den dagen (fasst eh.. vi fick ju gå i skolan ändå sen..)



Garv.. Lite mer garv.. och storgarv :D

Storgarv från eran Sabina


Kommentarer
Postat av: celine <3

ojoj, det var verkligen INTE fina bilder !! <3

2010-04-11 @ 19:48:00
Postat av: Sabina

Nää, det var därför jag la ut dom XD

2010-04-11 @ 22:44:12
URL: http://solyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0