Rubriken, ja...

Oaktiv, har inte hft tid.. Har varit på depp-humör, nu när jag läst ut en sorglig bok ;'(..
AJa, idag har man vart i skolan då, slutade med en korvjobbig Idrottslektion.. Om jag hade haft en steg räknare eller nått så hade den stått på 10000 på bara gympalektionen.. SUCK. Såhär:

#1 Spring 3 varv runt salen i mellan takt
#3 Spring supersakta en gång
#3 Spring ett varv allt vad du kan
#4 springlek
(alla trötta)
#5 Kör springleken en gång till
(alla; aaahh ;S)
#6 Kör annan springlek
(alla dör)
#7 Kör den igen
(alla dör IGEN)
#8 Lärare: Ja, nu har vi lite tid kvar så nu kan vi spela fotboll
(alla DOG IGEN)

Som sagt...

-Alla tjejer i klassen spelde fotboll då, alla var helt körda men aja-

Hubert: Ni spelar  som tjejer!
Jag & Jossi: Vi är tjejer din pundo!

-Alla killar spelar fotboll, alla helt körda-

Jag: Ni spelar som tjejer!
(Ingen svarar)
*GARV*

HAHAHAHHAHAHHAHAHHA!!


/sabina<3

Kommentarer
Postat av: agnes

hhahaha, alla dog hela tiden :D

2010-05-23 @ 00:24:21
URL: http://pangsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0