Omprov?

Haha, har varit hemma ett tag nu.. Sorry för oaktiv-heten... Har inte haft tid, har gått och lagt mig tidigt, jag får sjukt lite sömn om nätterna...
AJa, skolan som vanligt, sen efter skolan gick jag på omprov i SO (jag var INTE nöj med resultstet) och fick typ samma resultat som jag fick innan jag gick dit, så jag är sur...
Jag och Cynthiababe tog bussen mot stan, Cynthia missade bussen då hon var för seg för att trycka på STOPP-knappen, så bussen stannade inte. Sen missade hon nästa buss och jag började tycka att det var kul :D:D
AJa, sen kom hon tilslut av och förmodligen på den andra bussen (?)..
Sen åkte jag och handla :) Köpte typ MAAAASSSAAAA frukt, och SKOR :D:D:D:D:D:D Typ Converse fasst inte converse xD (perfekt förklaring. jag vet xD)... SVarta med vita skosnören (superintressant xD)
Sen åkte jag hem och tjura för att jag har massa skitlärare som inte fattar vad jag menar och sen ber mig upprepa det..... :@ Skit på alla LINDOR!
Sen har jag bara trögat ihjäl mig hemma :) Intressant dag. Jag vet...



Jag och Agnes på Kicks när Bobby var där ;D


Natti Natti

//Sabinababe :)<3

Kommentarer
Postat av: agnes

lovee hair på bilden o:

2010-05-25 @ 22:48:04
URL: http://pangsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0