Garderodinproppning och brandalarm!

Akej, har precis proppat gerderoben med tvättade kläder xD


Lite stökigt? Så blir det när man inte har tid... ^^


BRANDALARM! AHHAH!
Satt helt hederligt och pluggade till SO-provet imorgon (GAHH)..
Jag känner att det luktar rök men jag tänker bara att pappa måste satt på grillen där ute..
-Jag fortsätter-
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP!!!!!!!
-PANIK!!(AHH)-
Jag springer ner( dumhuve, när det finns brandstege) och ser röken i trappan, jag springer in i köket och ser en kastrull med ris som är bränd och har kokat över...
Jag stänger av plattan och har fortfarande panik eftersom jag inte når till brandalarmet och det låter som f*n..
Då kommer pappa (räddare i nöden xd) in i köket och stänger av brandalarmet och öppnar alla dörrar och fönster..

Tack vare mitt dumma jag så fick jag för en gångs skull prova brandstegen ^^ (pappa tyckte jag skulle testa den, ifall det skulle börja BRINNA påriktigt)

Hhahahha

//Sabina!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0