Stör ej, Impuls-läxgörande pågår..

Ojdå, kom just på att jag intehar gjort ett smack av min SO-uppsats som ska in imorgon, jag har suttit på datan och cyklat idag, jag hade lätt kunnat fixa MVG kriterierna till dethär provet om jag bara kommit ihåg det lite tidigare än 10.
Aja, jag blir shhietnöjd för ett VG på dethära provet nu.
Mhm, aa, idag åkte alla från partyt igår hem, några var för fulla för att åka hem igår så de stannade kvar över natten ;D Haha, jag och sam satt och kollade på film från 11:20 tiill 4:00 igår natt ;D Jag hade iaf roligt med Ruth, hon lockade mtt hår, som ni kanske såg på bilderna innan..
*Klottrar ner lite på SO-uppsats*
Måste bara skriva ett A4 till, sen är jag nöjd, det ändå felet är att jag skriver för hand och att jag skriver som en råtta...
Jag känner mig lite felaktig, jag har bajsbråttom men ett prov oh ändå så sitter jag på Facebook, Blogg & msn :S
Borde nog kasta datan i marken innan den gör mig toookkig ;S Hah,, nae,

Här kömra en bild som jag gjorde på en av mina tråkiga timmar idag ;D

Eh, jag tror jag sprack lite idag..

Spexig ellerhur? Laddade ner nya penslar till Photoshop idag så jag passade på att pröva xD

//Ett Sprucket BI<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0