Natti Natti sörkorvar<3

Yeeo, kommit hem från KFUM-discot, det ägde ;) Åkte dit med Amanda och Vera :) Sen kom ju OFC Agnes, Cynthia, Sofia, Linnea & Ebba ;D Så det var soft :)
Ajja, där hände inte så mkte, vi dansade gick ut lite då och då och så drack vi läsk och käka kolanappar, ajuste, sen "pratade Vera i Telefon" varja gång hon ville gå ut xD
Aja, skoj dag iaf, skola innan ju och vi hade idrott sista lektionen, slutade 13:20, fick skjuts av Amanda hem ;) Aa, sen fick jag skjuts till KFUM och tilbbaks ;P
Skönt med helg nu :) Imon ska jag kolla på repris av "legend of the seeker" annars är jag fri för förslag xD

Rösta också ju! Det är viktigt, när en bild har 5 röster så tar jag den :)
Bilden ska in snart!!

Sov Gott
//Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0