mm

Hejjj!! Sorry har inte skrivit nått idag de är ovanligt jag som alltid brukar göra de. Men idag var jag med Lojjsan vi gjorde inte så mycket men vi hade en trevlig stund. Nu sitter jag och chattar och har precis ätit mat ska snart gå och duscha! Jag har tränat för ett tag sen de gick asbra, för att vi gjorde inte så mycket vi hoppa höjd och hade löpskolning osv. Men nu tänkte jag hoppa in i duschen, så jag slipper göra de senare hah!

Som att min lilla Sofia är sjuk så ska hon få en låt publicerad här, hon älskar michael jackson så här kommer den, jag hoppas att du blir frisk snart för jag saknar diig!! <3 Krya på dig och njut av låten!
Kram från din Emeelie <3:)


Den ska vara såhär stor också för sofias skull :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0