MÅSTEÄTA :)

Såhär har min lilla sag sett ut. Dagen började med att jag vaknade klockan 7 för att jag trodde vi skulle till pappas jobb men sen så kom pappa och sa att jag kunde fortsätta sova som att han inte behövde jobba. Pappa väckte mig vid sen gick vi ut och åt frukost. Sen så gick vi promenad ner till slottet för de var fisketävling och min farbror var med och fiska. Efter de drog vi och fika sen åkte jag bussen hem. :)
Sen saknar ju jag min söötaste!

Shit måste äta nu skriver mer sen!
stora kramar från EMeLIE :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan skulle du vilja bli länkad på min blogg

2010-04-25 @ 19:49:12
URL: http://hannisas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja sebbe eller hur?:)

2010-04-25 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0