Louise gör min dag underbar ;)

Idag var jag med Louise som sagt. Vi gick runt lite satt oss och på några gungor och smsa. haha. Louise du gör min dag underbar! :) Efter de drog vi vidare och gick i nått vila område så kommer en röd bil med någon typ STOLPE MED TYP KAMERA eller vad de var på taket och åker runt där vi bah vafan är de? Efter de så såg vi den typ 5 gånger till i vila området sen gick vi hem till Louise och typ gjorde inget. Sen drog vi vidare och fika. Tog en chokladboll med Coca-cola ofc och Louise tog kladdkaka och cola. Sen drog vi vidare och när vi var på väg hem till mig så kommer dendär RÖDA BILEN :o Asså vi såg den typ 7 gånger. Asså vad fan kan de vara för bil?? Hahah
Sen skulle Louise ut till Rådmansö och fira jean som fyllde år idag.
Och nu sitter jag här och tråkar. Vad tycker ni jag ska göra?
Någon som vill göra nått? :)<3

Kram // Emeelie :)

Kommentarer
Postat av: company

du kan titta på 2 mobiler som jag ska visa dig på MSN och sedan ska du säga vilken av dem telefonerna är snygga........ok men jag ska inte köpa den på internet för att jag har ett presentkort som jag måste använda och därför får jag inte köpa från internet men jag ska visa nu mobilerna.........

2010-04-07 @ 19:06:13
Postat av: Louiisee

NAWWW!!!<333333333333

2010-04-08 @ 00:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0