Idag dåe :P

Yeep, idag har varit i stort sett lika tråkig som igår.. Längtar efter att få åka och rida igen snart, men det funkar lixom inte alltid :7
Idag fick jag en gummisnodd rakt i ögat av EN LITEN SKITUNGE VID NAMN SAMUEL. Det gjorde j*vligt ont, ska ni veta.. Han har bygt en gummisnodds-pistol så när han skulle prove den så träffade den av någon helskum anledning MITT öga..
Aja, här kommer lite flumbilder från idag och andra tider...

Jaag :D


Mitt fula öga -.-'


Jaag :)


Mannal, från ett WiErD perspektiv xD



Den underbara glassen jag åt idaah :'D


Medurs, börjar med hon med ljusgrön tröja:
Agnes, Linnea, Cynthia, Mannal, Sabina, Ebba


Medurs, börjar med hon med ljusgrön tröja:
Agnes, Linnea, Cynthia, Mannal, Sabina, Ebba


Såhär sköjj har vi på IES:


Loves from Sabina :'D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0