Atollen :)

Idag, åkte jag till skolan med Amanda, sen var jag i skolan, hade svenskaprov och hade tråk som vanligt. Efter skolan åkte jag buss med Amanda, Jim (-.-'), Emilia, Alice och Alexandra(stavning) in till stan då.. Sen så märkte jag att jag var typ döv eftersomjag inte hörde vad de sa nån gång..

Vi käka på donken och gick till Alexandras mammas butik, gick till H&M, Lindex, hittade en heting som sålde HV-tröjor, gick på toa på mammas jobb ;D

Märkte du "hittade en heting som sålde HV-tröjor"?
Svar; Jag börjar med att förklara, för er som är sega nog att inte veta att HV71 är sveriges bärsta hockeylag, seriöst eftersom de nyss vunnit SM-guld. Buuuu, för alla djurgårdsrumpor!
Aja, Amanda och Millan skulle köpa varsin T-shirt med HV-GULD trycket på, då stog hetingen där och sålde T-shirtsarna, sen gick vi förbi honom typ 25835893637 gången, och det visade sig att han tränade tennis med Alice xD

aja, sen gick vi till en parkeringsplats, Atollen heter den. Där var en stor scen och massa folk ;D HV-Laget och supportrarna var det alla väntade på men sålänge underhöll b.la Pauline, trumpetkillar, HV-fanlåtar och andra snubbar..
Samtidigt stog jag och Alexandra och försökte akta oss från att inte trampa i hundskit xD

Sen ringde pappa och bad min komma till Donken, och KÄKA ;s Omg, jag spydde nästan, men det blir värre..
När vi satt på Donken så åkte HV-supportrarna och laget förbi och tutade och bankade som in i helvette xD

Då gick vi bort till Atollen igen och då började det regna ännu mer så jag började frysa sönder.

Så kom pappas kompisar och drog ut på tiden så jag stog där och frös ihjäl i 8 år.

Sen, äntligen kom HV-heroesarna upp på scenen, en eter en och fick kommentera lite..

Vid det laget låg jag i stort sätt sönderfrusen på marken....

Sen tvingade jag pappa att bära mig till bilen så fort den sista (målisen) pesonen i laget hade kommenterat..

Sen frös jag ihjäl lite mer ;D

Vi åkte hem och jag tog en varm, underbar dush,, aahh :P

Har precis käkat en klubba och blivit blå om tungan, ska snart gå o ch lägga mig :D

Det blev ett långt inlägg :)

Min talang; Hitta flumbilder i datan xD


Nedan; Alice, Sabina, Ebba <3


Nedan: Agnes, Mannal, Sabina, Cynthia<3



/SaSaBiiNahh DeEn FiiNahh ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0