Shiiit :o :o?

Dehär måste läsas, ni måste svara på frågan också för jag är grymt nyfken vad ni tror ;)

Okej, kom precis har varit i en galleria vid fridhemsplan med pappa och Charlotte.
När vi skulle gå ut så var de värsta demostrationen dom trummade och allt.
Men de värsta var ju att jag tror jag ALDRIG i hela mitt liv sett så mycket poliser och polisbilar.
De var en helikopter som flög runt också.
Jag slår vad om att folket som demostrerar kommer bli galna och ha sönder skit mycket saker.
Iaf vi frågade en polis typ vad de var, han sa att dom typ skulle vandra runt hela stan typ förbi slottet och så på 7 timmar. Då sa min pappa typ släpp inte in dom på denhär gatan (rörstrandsgatan) för där står våran bil, garv.
Polisen bah vi ska försöka, sen när vi gått en bit då ser jag att de är en polisbil som ställer sig för vägen så dom inte kommer komma in där. Hahah. Våran bil är ny.

Så min fråga till er lyder: Vad tror ni händer?

//Emzz

Kommentarer
Postat av: jasse:)

?????????<33

Fattar inte:)

2010-05-08 @ 19:51:24
URL: http://carlssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0