okej jag har inte varit så aktiv...

Hejjsan alla!
Jasse sov ju hos mig som sagt i fredags sen igår var jag, Jasse och Louise ute.
Jag och Jasse satt oss vid uhuset och väntade tills Louise skulle komma (hon åt mat).
När hon kommer så sitter vi där ett tag och helt plötsligt kommer en bil som stannar och mannen i bilen lutar sig ut över bilen och börjar spy!!! Man hör lixom honom hosta typ och så spyr han fyfan va de var äckligt!!
Efter de drogvi till flygis och köpte coca.cola hahah och godis vi satt oss utanför och typ hade de as kul.
Haha Jasse skratta så mycket att när hon skulle dricka cola så spotta hon ut allt på marken haha!!!!
Sen så drog vi upp till konstgräset och typ dom dansa. Vi drog hem till Jasse vi fixade lite, tror vi hoppade studsmatta :s? haha dåligt minne (sóm Lojjsan). Efter de vi tog en promenad och typ lyssnade på as hög musik så gick vi ute på gatan och typ sjöng as hög och falskt haha.
Och sen var vi väl hemma låg och snacka och så.

Men aja vi la oss typ vid 4:a tiden och sov till 11 vi åt frukost gick ut och hoppa studsmatta och nu ligger jag här och skriver. Men har träning vid 4:a så vi får se om vi hörs nått efter de.
Juste vi har tagit as många bilder, lägger upp några!

Mina bästa vänner, igår!


 
juste vi spelade in en film igår och så ställde vi min mobil på ett ställe så den itne skulle ramla så ger Jasse mig en lite knuff sen så en lite hårdare knuff under låten ahhah så HELA JÄVLA TELEFIONEN RAMLAR!! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH (vi danasade till en låt) haha'

Bilder från i torsdags


Lojjsan favvo bild hah :D








bilder från i fredags




Mina kusiner från lysningen



Årets FÖRSTA jordgubbe!

Min ÄLSKLINGS bild


Nu får ni nöja er med bilder!

Kram från Emeelie :D<3


Kommentarer
Postat av: johanna

asså förlåt men ni är så j*vla fula på era bilder.

2010-05-03 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0