Haha snällt :D

De är okej, vi förstår vad du menar, vi alla vet att negativa komentarer är bara för att ni är avundsjuka och önskade att ni hade varit minst lika fina som oss och alltid ha de roligt. De blir ju hemskt jobbigt att ni inte kan ha ett liv utan att hacka på andra folk... Men jag orkar inte bry mig för jag vet ju varför du komenterade de :D <3
Blir sjukt glad över att veta att du tycker att vi är fina :D


Komentera vad ni tror ;)
Tror ni hon skrev fel eller? :) De tror jag iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Lilla Jojo

hej asso du vet att det var inte jag som skrev det jag tycker ni är jätte fiiina på era bilder.

jag vet inte kanske om frågan:D

2010-05-05 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0