Från Partyt

:D Har vart hos Mannal :) Det var skitkul, och det var skönt att det inte var så många där :) Jag gillade det, lixom min kamera ;);););););););)<33 !


Ehehe ;) Ville se hur jag såg ut när jag kollade i kors och blåste upp kinderna x)

Ehm, vem tog bilden, jag tror inte att jag var beredd ;S

Yeaahh


Cynthias lunch: disikerad kladdkaka med 5-minuterskola x)
Agnes lunch: Ris med kladdkaka

Hahha, flumm i korridoren x)

 Omg! <3

Mannals heta solhatt xD

Eheh, jag rotade lite i Mannals garderob x)

Så, nu är håret klart

Sexy ;)

Som när du läser: Selma, Jag (Sabina), Cynthia

Hahha, Hot :)

AHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA *GAAAAAAAARV*

Söt :)

Freaky

Haha, är fokusen på mig eller är det bara jag som fattar att de tar kort?

Haha, jag blev längst med klackar och fick därför stå längst bak :( *sur*

Haha, lagom puut med baken x)

Hahhahahahhahahahahha

Alla ;) Härligt gäng :)


//SABINA!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0