En bra dag utan sjukhuset vill säga..

Idag började dagen med att jag vaknade sen så vart man tvungen att gå till sjukhuset, först pratade vi med läkaren och efter de vart jag tvungen att ta blodprov och jag hatar verkligen de! Men jag klara de, jag dog inte!! :D  Efter de var jag i skolan och de var en super bra dag de är min älskling som får min dag så bra!
Sen hade vi idrott och den hade Sarah och Jojo de var rolitg vi spelade innebandy!
Dom vita lagen ägd för att jag var me i ett lag och i de andra laget var älsklingen sebbe♥ me i och niclas :P
Dagen har varit bra hitils och de är ju bra så ;D Men nu har jag inget mer att säga utan att jag Älskar Sebastian! :*

Och juste GRATTIS PÅ 16ÅRSDAGEN KUSIN VITAMIN ROOBIN!! :D
Jag tyckte du var 8 nyss och nu är du lixom 16! :o Tiden går så jävla fort, när man ser bilder på ig när du var mindre känns de som om de var igår, förstår inte att tiden går så fort! :D
Hoppas du har en bra dag!

Robin förra året! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0